joi

Nu e tȃrziu…


 

Nu e tȃrziu sǎ vedem cǎ totul ȋn jur e atȃt de simplu și de frumos; abia acum am deschis ochii;

Nu e tȃrziu sǎ visǎm și toate visele sǎ se transforme ȋn realitate; abia acum ne-am trezit;

Nu e tȃrziu sǎ pictǎm totul așa cum ne-am dori sǎ fie și cȃt mai colorat; abia acum se țese pȃnza;

Nu e tȃrziu sǎ credem cǎ Dumnezeu e complicele nostru ȋn trecerea prin viațǎ; abia acum Hristos se rǎstingnește pentru noi;

Nu e tȃrziu sǎ sperǎm cǎ acolo, la capǎtul drumului, ne așteaptǎ un nou ȋnceput; abia acum vedem cȃtǎ luminǎ e la capǎt;

Nu e tȃrziu sǎ uitǎm tot rǎul fǎcut nouǎ de unii; abia acum ȋnvǎțǎm sǎ iertǎm;

Nu e tȃrziu sǎ trǎim emoții odatǎ cu fiecare respirație; abia acum simțim mirosul fericirii;

Nu e tȃrziu sǎ iubim așa cum nu am mai iubit; abia acum ți-am atins sufletul cu vȃrful degetelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

  Zâmbetul și lacrima erau la început cei mai buni prieteni, dar la un moment dat un înger i-a certat pentru jovialitatea lor. De atunci s-a...