duminică

Mă-nalţ la cer

 

E rece, e mult prea rece pentru-a spera la o cǎldură,

Iar noi ȋnfăşuraţi de dorul unui moment pierdut,

Gȃndim la depărtarea ce-aşteaptă să se nască

Din tot ce-a fost şi-acum ne e necunoscut.

 

În palme puterea creşte aşteptȃnd odată cu curajul

Să se prefacă-ntr-o putere ce-alungă idealuri

De vise şi iluzii purtate-n chip angelic

Pe undele visării şi pe-ale mării valuri.

 

Îngenunchind să cerem ȋndurarea de la Cel de sus,

Clădim ȋn noi speranţa că tot ce-a fost e bun

Iar ceea ce va fi de-acum n-ainte-n astă ȋncăpere

Să nu se preschimbe niciodată precum ţigara-n scrum.

 

Tu strȃnge-mi mȃna rece ce o ȋntind spre tine,

Nu mă opri din ceea ce-am să fac,

Iar lacrimile ce-mi curg acum pe faţă

Aievea apărea-vor ȋn faţa ta precum un lac.

 

Mă-nalţ la cer simţindu-mi trupul gol

Şi dinţii ȋncleştaţi de frigul ce mă doare,

Urmează-mă pe-un drum pavat cu flori,

Spunȃndu-mi că am fost o trădătoare.

 

Ne trezim chiar acum din visul de speranţă,

Fiind la fel ca la-nceput...ȋn astă ȋncăpere,

Tu mă atingi...eu te ating cu glas pierdut

Simţind ȋn trupul rece a dragostei durere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

  Zâmbetul și lacrima erau la început cei mai buni prieteni, dar la un moment dat un înger i-a certat pentru jovialitatea lor. De atunci s-a...