duminică

Pentru că…

 


… e de neînţeles cum frumuseţea poate sta în lucrurile simple;

… am simţit de la început că va fi altfel;

… emoţiile au fost întotdeauna acolo şi greu de stăpânit;

… nu suntem singuri, sunt mereu îngeri în jur care au grijă ca fiecare emoţie să nu se risipească;

… aici Dumnezeu şi-a pus sufletul, între sufletele
noastre;

… pot să văd în tine mai multe decât văd alţii;

… ţi-am luat sufletul în palme şi îl ţineam acolo să se liniştească, ca pe un future fragil;

… ţi-am spus ce nu ţi-au spus alţii;

… ţinta mea e fericirea ta;

… te ţin mereu de mănă;

… sunt mereu atâtea lacrimi;

… simt de fiecare dată ceea ce simţi tu; îţi simt stările şi trăirile, oricare ar fi ele;

… vreau să vezi în tine tot ceea ce văd eu;

… pot să scriu la nesfârşit despre asta;

… fiecare emoţie a încercat să se ascundă în spatele zâmbetelor;

… te-am invadat şi ţi-am creat uneori discomfort;

… în tot discomfortul acela sta de fapt ascunsă inima ta;

… e atâta linişte în toată neliniştea ta;

… sufletele noastre erau pregătite pentru asta;

… dacă în vise există, trebuie să existe şi în realitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

  Zâmbetul și lacrima erau la început cei mai buni prieteni, dar la un moment dat un înger i-a certat pentru jovialitatea lor. De atunci s-a...