miercuri

Îmi ești...mai multe

 

A trecut de-atunci atȃta timp,

Doamne, cȃt de mult, o viațǎ,

Mi-ai fost și punte și suspin și gȃnd,

Mi-ai fost și judecatǎ.

 

Cu ochi senini ce-ntrepǎtrund

Lumi ce-mi sunt necunoscute,

Cauți luminǎ ȋn raiul din adȃncuri,

Lumina puterii absolute.

 

Cu calmul tǎu ce-mi spulberǎ mȃnia,

Revolta, tot ce-mi e nedrept,

Mǎ duci pe cǎi de piatrǎ, ȋnsǎ drepte,

Iar eu ȋți sunt cel mai fidel adept.

 

Şi vocea-ți caldǎ ȋmi surȃde

Mai caldǎ cȃnd nici nu m-aștept,

Mǎ cerți aievea-n gȃnd, pe grabǎ,

Iar pentru asta eu ȋți port respect.

 

Îți mulțumesc pentru cuvinte

Ce sufletu-mi se-oprește sǎ le-asculte,

Ești om, ești ȋnger sau ești...ce?

Cǎ mie-mi ești mai multe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

  Zâmbetul și lacrima erau la început cei mai buni prieteni, dar la un moment dat un înger i-a certat pentru jovialitatea lor. De atunci s-a...