marți

Eu sunt…

 

Eu sunt o romantică-ntr-o lume nebună,

Mă ȋntreb de ce noaptea sub clarul de lună

Aud glasul tău ȋn sute de şoapte,

Văd ochii tăi privindu-m-aproape

Vreau să-nţeleg ce-ncearcă să-mi spună,

Eu sunt o romantică-ntr-o lume nebună

Mă prefac că transform dragostea-n ură;

Simt disperarea ce-l cuprinde treptat,

Ating ochii lui ce plȃng ne-ncetat,

Mă-ngrijorez că-l văd supărat.

Plȃng şi eu, am tot plȃns ȋmpreună,

Eu sunt o romantică-ntr-o lume nebună

Înţeleg de ce soarele vrea să apună;

Spun vorbe deşarte pierdute ȋn noapte,

Visez ȋn zadar fierbinţile-i şoapte,

Încerc să-l aduc iarăşi aproape.

Sper că vom fi din nou ȋmpreună,

Eu sunt o romantică-ntr-o lume nebună.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

  Zâmbetul și lacrima erau la început cei mai buni prieteni, dar la un moment dat un înger i-a certat pentru jovialitatea lor. De atunci s-a...